час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN

НОВИНИ

Без шаблону та корони. Яким бачать ідеального продавця відвідувачі ТРК «Проспект»
08-11-2018

Якщо продавець витратив на вас час, а ви так нічого і не купили, чи відчуваєте себе винуватими? Чи любите ви щоб вас оточували увагою і турботою, як тільки ви переступили поріг магазину або хочете, щоб вас залишили у спокої і дали спокійно вибирати самим? Де золота середина, кому іноді потрібно знімати корони і як змінюється ставлення, коли сам трохи попрацюєш продавцем? Про ідеальних продавців і неідеальних покупців Вікенд розпитав відвідувачів ТРК «Проспект».

Тетяна сама колись працювала продавцем, тому може оцінити ситуацію відразу з двох сторін. Кому слід зняти корону, приходячи до магазину, а хто поводиться нечемно і дивиться на інших зверхньо? І де ж золота середина у відносинах «продавець-покупець»? 

— Ідеальний продавець завжди спочатку дасть можливість зорієнтуватися у просторі магазину. Такий продавець точно вловлює момент, коли у покупця виникає потреба у його допомозі і консультації. 

Деякі люди засмучуються від хамства і підкресленої неуважності продавців, можуть навіть піти з магазину без бажаної речі. У мене не так. Якщо я хочу купити, ставлення продавця не має жодного значення, все одно куплю те, що мені потрібно. Деяким продавцям хочеться побажати залишати їхні корони за межами робочого місця. Їх можна знову надіти, але тільки виходячи з магазину. 

У минулому я сама працювала продавцем у великій мережі, а потім піднялась кар'єрними сходами. Але до сих пір співчуваю продавцям. На жаль, багато покупців не бачать в них людей, а сприймають виключно як обслуговуючий персонал. Але продавцеві немає куди подітися, він на робочому місці і зобов’язаний виконати свою роботу. А ще — впоратись з негативом, побажати всього найкращого і запросити покупця приходити знову. 
Джерело: http://project.weekend.today/shop_assistants_prospekt?fbclid=IwAR3UFDjM_u-v4LgQhGamGUokCrtuQH8EylYndO94vazSakMrw4C7AUtuSUc