Якщо продавець витратив на вас час, а ви так нічого і не купили, чи відчуваєте себе винуватими? Чи любите ви щоб вас оточували увагою і турботою, як тільки ви переступили поріг магазину або хочете, щоб вас залишили у спокої і дали спокійно вибирати самим? Де золота середина, кому іноді потрібно знімати корони і як змінюється ставлення, коли сам трохи попрацюєш продавцем? Про ідеальних продавців і неідеальних покупців Вікенд розпитав відвідувачів ТРК «Проспект».
Максим працює в сфері продажів, тому знає, як потрібно спілкуватись з клієнтом, щоб тому було комфортно:
— Дуже круто, коли продавець радить, а не впарює. Не люблю нав’язливе спілкування і спіч за шаблоном. Зустрічались консультанти, які на все, що б я не вдягнув, говорили, що мені пасує. Я бачив, що річ на мені погано сидить, а мені відповідали — нормально, на виріст буде.
Але були й інші випадки, коли в такій самій ситуації продавці-консультанти говорили, що мені краще приміряти щось інше і пропонували варіанти. Подобається, коли зі мною спілкуються, як з другом. Круто, коли людина за декілька секунд знаходить підхід до клієнта.
Джерело: http://project.weekend.today/shop_assistants_prospekt?fbclid=IwAR3UFDjM_u-v4LgQhGamGUokCrtuQH8EylYndO94vazSakMrw4C7AUtuSUc