час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN

НОВИНИ

Про людей з гумором і інтелектом в інтерв'ю зі Світланою Максимець у ТРК «Проспект»
24-07-2018

Світлана Максимець — головний редактор розважального порталу в Києві. Як професійний журналіст, вона знає своїх «героїв», про яких писала статті. А сьогодні, в ТРК «Проспект» — ситуація склалась «навпаки»: інтерв'ю дає Світлана, на спеціальній зустрічі з Оленою Обухівською, PR менеджером ТРК «Проспект».
«Читачі люблять прості, легкі і надихаючі історії про стартапи, подорожі по різних країнах, екскурсії по Києву та Україні. А ще цікавляться технікою — ІТ новинками, гаджетами і зручними додатками. Це мотивує і самим розвиватись, щоб досягати нових життєвих успіхів. Адже якщо у інших вийшло створити свій бізнес або стати лідером думок — значить, кожен зможе подолати труднощі», — стверджує Світлана. Вона і сама любить пости блогерів про лайфхаки, наприклад, Жені Клопотенко та Аліни Шубської. «Мені дуже подобається, коли на особистих сторінках люди діляться своїми думками і передають емоції. Адже сьогодні, коли хочеш більше дізнатись про людину — дивишся, про що вона пише на фейсбуці, наскільки щиро вона може розповісти про себе і розкритись».
«Для себе я вивела три правила, як зробити особисту сторінку цікавою. По-перше - мінімізувати перепости. Навіть якщо хочеться «поділитись», то краще написати своє відношення до даної теми. Перепост не може бути «порожнім» посиланням. Повинно бути якесь повідомлення, чим ця інформація цікава для автора сторінки. По-друге, я б дуже радила перевіряти написане, а не відразу довіряти. Іноді ми бачимо публікацію про допомогу, починаємо думати — як же допомогти. А в результаті виявляється, що це черговий фейк. Тому важливо перевіряти і відповідально ставитись до прочитаного. І по-третє — щирість. Найкращий алгоритм просування своєї сторінки, коли людина залишається собою, а не «створює нереальний образ». Це ще важливо і тому, що соціальні мережі — дуже чутливі. Легкість і правдивість — і читачам цікаво. А автору не потрібно боятися бути собою», — ділиться своїм досвідом Світлана.
«Особисто мене завжди надихало, наскільки тепло Світлана розповідає про своїх героїв і наскільки для неї важлива соціальна позиція людини. Волонтери в АТО, освітні проекти з учителями, комп'ютерна грамотність для літніх людей — ті ідеї, які змінюють відношення в суспільстві. Адже допомогти — це значить дати вудку, навчити, мотивувати, а не вирішити задачу або «дати списати». Тому я вдячна Світлані, що вона розповідає про таких соціально-небайдужих людей, щоб мотивувати інших і передати їм впевненість не боятись запустити свій стартап або соціальний проект. Щоб люди більше читали, осмислювали і приймали рішення діяти. Я і сама серед фоловерів Світлани, і її статті надали мені впевненості залишатися собою», — розповідає Олена Обухівська, PR менеджер ТРК «Проспект».
Світлана Максимець надає перевагу цілеспрямованому шопінгу, проте бувають і «розбіжності», коли замість сукні може купити сорочку або форму для випічки. У торговельному центрі разом зі своєю дев'ятнадцятирічною донькою Оленою, брендознавцем та трендсеттером, може провести весь вихідний день - піти в кіно, зловити мить смаку на фудкорті, погортати книги, а ще зайнятися магазинами і примірками.
«У людях найбільше ціную гумор та інтелект. Уміння посміятися над собою — це ознака сильної особистості. Тим більше, що гумор, як і позитив — передається і через соцмережі, і в живому спілкуванні. Тоді й іншим так само легко та смішно. А якщо людина багато читає — з нею завжди цікаво. Ці правила взяла собі на замітку — вони дійсно працюють. Намагаюсь, щоб мої пости у Фейсбуці мотивували і надихали», — констатує Світлана Максимець.