час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN

НОВИНИ

ТРК «Проспект»: 6 років щасливих митей
08-10-2020

ТРК «Проспект» виповнюється 6 років. Це особливий девелоперський проєкт у портфоліо Arricano, адже з моменту відкриття  даний торгово-розважальний комплекс перетворився на місце тяжіння. Аудиторію відвідувачів приваблює дружня атмосфера, світлі інтер’єри, збалансований вибір брендів та соціально-культурний простір у стилі ед’ютейнмент.

1. Про нову модель В2С взаємин із акцентом на соціальній дистанції

З нагоди святкування у ТРК «Проспект» було апробовано нову концепцію, коли гості активно брали участь в інтерактивах, але з дотриманням безпечної соціальної дистанції. По-перше, вздовж усього простору ТРК «Проспект» були розміщені 6 тематичних локацій, тобто happy moments, щоб можна було вибрати  за бажанням або під настрій. По-друге, ритму й драйву додавали стильні герої-аніматори – фйоки, дзеркальні люди-панди, артисти гумористичного жанру. У цей день розігрували смартфони Vivo від партнера «Алло», а також різні призи, зокрема і від міжнародного FMCG бренду Milka, який долучився із квест-форматом для молоді. Запрошені гості на інтелектуальних happy moments  поділились із аудиторією актуальними лайфхаками – це психолог-практик, сімейний лікар-педіатр, а також експерти із різних суспільних галузей. Партнером респіраторного етикету виступив український виробник масок Abifarm. 

2. Про соціальну складову

Репутація бренду ТРК «Проспект» – це постійне втілення соціально-важливих освітніх, спортивних та культурних проєктів. Тому його визнано як «Кращий ТРЦ з корпоративної соціальної відповідальності» на Retail & Development Business Awards. У жовтні 2020 року «Проспект» підтримав молоду футбольну команду «Лісовий масив» у рамках ініціативи «Футбол у кожному дворі».

3. Про галузеве та суміжне партнерство

Партнерське резюме ТРК «Проспект» налічує низку колабораційних проєктів із художніми та митецькими школами, освітніми позашкільними закладами та ІТ студіями. Тому на  Ед‘ютейнмент Happy moments разом моменти щастя створювали fast-гурток «Цікава хімія» та ІТ екшн Robokode від школи роботехніки та програмування. Постійний творчий партнер креативних майстер-класів – магазин Art Mart.

4. Про технології та емоційне наповнення
 
Однією з «фішок» ТРК «Проспект» є авторські розробки тематичних фотозон. Адже гостям приємно зафіксувати на пам'ять приємні моменти. На Happy moments була встановлена інноваційна 3D Led фотозона, що створювала зображення в динаміці та безкінечності зі спецефектом динамічного об’єму. Її розробили на замовлення і вперше продемонстрували в ТРК «Проспект» за сприянням креативного агентства Ада-трейдинг. Які отримуються фото, можна подивитись за посиланням - https://www.facebook.com/prospekt.ua/photos/a.3380263922063327/3382794305143622/

5. Про зустрічі та натхнення 
«Для більшості наших гостей ТРК «Проспект» є улюбленим місцем шопінгу та дозвілля. Саме тут знімають цікаві телевізійні програми про покупки, сучасну моду та взаємини з людьми. У «Проспект» запрошують на романтичні побачення. Тобто мотиви відвідати торгово-розважальний комплекс бувають різні, але усім нашим гостям тут затишно та комфортно. Тому що ми формуємо тепле коло друзів ТРК «Проспект», – розповіла Інна Сотникова, директорка ТРК «Проспект». 

6. Про головне у 2020 

Цього року в ТРК «Проспект» пройшла експозиція «Арт&Fashion: від 20-х до 20-х», успішно реалізований партнерський проєкт зі службою виклику таксі Uklon, було відкрито понад 10 нових магазинів, також ТРК «Проспект» очолив рейтинг ТРЦ із найвищим показником трафіку за версією видання Retailers.ua. Тому що це комфортний соціальний простір для шопінгу та дозвілля усією родиною.  

Про те, як гості відреагували на Happy Moments у ТРК «Проспект» та що їм найбільше сподобалось – у репортажі ТРК «Київ» - https://www.facebook.com/prospekt.ua/posts/3394081947348191. Адже це був перфоменс із важливим значенням для столиці, із позитивними емоціями та соціальною дистанцією.