Виставка #ArtFashion: від 20-х до 20-х в ТРК «Проспект». Від картин до вулиць: як за 100 років змінилася мода.
Інна Сотнікова, директорка ТРК «Проспект», розповідає про трансформацію цінностей:
— Дякую друзям, які підхопили та поширили мій спонтанний девіз часів карантину: «Працюємо. Дезинфікуємо. Не панікуємо». Згодом він трансформувався та розширився. Тепер ми інформуємо, комунікуємо, піклуємось, дезинфікуємо, вентилюємо, миємо, шопінгуємо і ніколи не панікуємо.
Це важливо, бо компанія Arricano постійно реалізує соціально вагомі проєкти. «Проспект» цікавий не тільки шопінгом, а й тими заходами, активностями, які тут відбуваються та які цінують наші гості. Ось і зараз кожен стенд цієї виставки допомагає нам зазирнути в минуле, підкреслює сучасність і моди, і мистецтва.
Читайте про виставку в ТРК «Проспект» за посиланням: https://www.facebook.com/events/626556774882748/
Більше інтерв'ю і вражень від проєкту на сайті ТРК «Проспект» та соціальних мережах - інстаграм и фейсбук.
Актуальный хештег проєкта «#ArtFashion: від 20-х до 20-х»: #ArtFashion_prospekt