час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN RU

НОВИНИ

Десять думок про виставку в ТРК «Проспект»: Наталя Матвійчук, бренд-менеджер Parfois
15-07-2020

Виставка «ArtFashion: від 20-х до 20-х» в ТРК «Проспект»: ретроспективно про мистецтво, моду і трендові рішення.

Про сучасні тренди: мікросумочкі, перли і хустки – розказує Наталя Матвійчук, бренд-менеджерка Parfois:

- Для мене «Проспект» - це не просто місце роботи, а щось більше. Я живу неподалік, часто проводжу тут час з сім'єю, зустрічаюся з друзями. Ідея виставки - об'єднати мистецтво і моду, які завжди поруч.

Наш бренд народився в 1994 році з мрії. Його заснувала Мануела де Медейрос, щоб дівчата по всьому світу, незалежно від їхнього статусу та рівня доходів, могли купити модні аксесуари. Зараз більше тисячі магазинів бренду працюють по всьому світу, а сам він вважається найвідомішою з сучасних португальських марок. З 2007 року Parfois з'явився в Україні, представляючи найактуальніші тренди.

Наймодніші аксесуари цього літа - це мікросумочки. Серед прикрас - об'ємні ланцюги та перли. І третій тренд - багатофункціональні хустки. Їх можна пов'язувати на руку, використовувати як головну пов'язку, бант для волосся і шийну хустку.

Читайте про виставку в ТРК «Проспект» за посиланням: https://www.facebook.com/events/626556774882748/

Більше інтерв'ю і вражень про виставку читайте на сайті ТРК «Проспект», мережах «Інстаграм» і «Фейсбук».

Актуальний хештег проєкту «#ArtFashion: від 20-х до 20-х»: #ArtFashion_prospekt

Джерело: https://projects.weekend.today/prospekt_artfashion

Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!