Магазини одягу, аксесуарів, іграшок в ТРК Проспект запрошують шопінгувати зручно, надійно та безпечно. Про сімейний шопінг, цінності та власні враження розповідають Вероніка Берковська, адміністраторка і її донька Кароліна (5 років) журналістам видання RetailersUA.
Кароліна ділиться останніми покупками: “Люблю ходити до мами на роботу. Люблю МакДональдз і повітряні кульки. А ще подарунки, які мені купують мама і тато. Для нашого хом'яка Чіпа ми разом недавно придбали цілу коробку їжі і редиску.”
Вероніка розповідає про нову реальність та шопінг із дочкою: Погляд з-за інфостійки на людей в ТРЦ - це як нескінченний серіал, тільки зі справжніми героями та реальними історіями життя.
Найчастіше нас питають про акції, про події та знижки. І якщо губляться в ТРЦ, то місце зустрічі - саме біля нашої інфостійки.
Наш ТРЦ — сімейного типу, тому 70 відсотків гостей — постійні клієнти. Я спостерігаю побачення закоханих, іноді навіть розставання. Дуже часто приходять підлітки і можна спостерігати, як вони ростуть, дорослішають, буквально місяць пройшов і все - інші люди, інший стиль, інший настрій.
Зараз цікаво спостерігати, як люди адаптуються до нових умов. Деякі охоче міряють температуру і дезінфікують руки, одягають маску перед входом до ТРЦ. Чесно кажучи, не всім до вподоби дотримуватися вимог. Але ми дозволяємо заходити виключно в масках. Таке правило діє у всіх соціальних просторах та громадських місцях.
Дочка любить ходити до мене на роботу, але шопінгом ми займаємося виключно у вихідні дні. Любимо мультики та великий сирний попкорн. А ще Каролінка - модниця. Перші покупки після карантину - спідниця і кеди, які зараз на ній. Ми виросли за зиму і дуже чекали відкриття ТРЦ, а зараз вона вже думає, що хоче купити на літо та осінь.
Ще більше історій про сімейний шопінг чекайте на сторінці ТРК Проспект у фейсбуці, сайті та інстаграм.