час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN RU

НОВИНИ

Бариста, шеф-кухар, офіціант: відверто про їжу та гостей
15-04-2019

food & mood в ТРК «Проспект»

Чи фотографують чоловіки свою їжу для Інстаграма, як часто вони їдять десерти, чи правда, що на самоті дівчата вибирають їжу поситніше, який смузі люблять спортсмени, як зробити пропозицію за допомогою суші-сету? Заради чого відвідувачі ТРК «Проспект» готові відмовитися від домашніх вареників і борщу?
Вікенд розпитав шеф-кухарів, директорів, бариста і офіціантів закладів з українською, європейською, італійською, паназійською, японською та китайською кухнями про звички гостей, незвичайні замовлення та улюблених клієнтів.

Coffelat
Карина, старший бариста

- Ми кав'ярня формату togo, особливість в тому, що ми презентуємо преміальну арабіку і намагаємося підвищувати рівень культури споживання кави. Хочемо дарувати людям позитивний настрій, позитивні емоції і радувати їх смачними напоями.

Серед найпопулярніших замовлень:

Класичні кавові напої латте, капучіно.
Любителі солодкого обирають раф - він у нас дуже смачний, готуємо його на основі вершків. Оскільки вже теплішає, набирають популярність айслатте, мохіто.

Ми також пропонуємо десерти. У нас власний кондитерський цех, всі десерти свіжі, поставки відбуваються що два дні. Позиції тут регулярно оновлюються, наприклад, зараз у нас з'явилася новинка: панна котта зі смаком манго-маракуйя, це дуже освіжаючий і цікавий літній смак. Серед макаронсів з'явився смак дор блю - тому що гості просили, а ми до їхніх побажань завжди дослухаємося.

З десертів найпопулярніші:
лимонні тарти
горіхові тарти з солоною карамеллю.
Окремого дитячого меню у нас немає. Але з десертів майже все, крім тірамісу, просоченого Бейлісом, можна пропонувати дітям. Є безе, пісочне печиво з родзинками - цим можна пригостити дітлахів. Ми завжди розповімо про склад кожного десерту і порекомендуємо відповідний.

Чоловіки найчастіше п'ють фільтр-американо. Це міцний напій, добре бадьорить. Його часто вибирають бізнесмени, яким треба з ранку бути в тонусі. Фільтр дає повною мірою відчути смак, післясмак кави, відчути запах. З десертів вибирають Брауні, горіхові Тарту - то, що ситніше і заряджає енергією.

Дівчата вибирають лате, капучіно та інші кавові напої на соєвому або мигдальному молоці. У нас є вегетаріанські напої в різних форматах. Вони затребувані, тому що низькокалорійні. Зараз є бум на здорове харчування, і ми його підтримуємо.

Каву нам поставляють безпосередньо з Центральної Америки. Наш співробітник протягом восьми місяців стежить за тим, як вирощується кава, як її поливають і підгодовують. По закінченню сезону він відвідує різних фермерів, за якими спостерігав, капить зерно (каву заварюють водою, знімають утворену шапку з кави і пробують, щоб відчути повністю весь смак і нотки) та вибирає найоптимальніший для нас варіант.

Ми співпрацюємо з найкращим обсмаувачем кави в країні. Обсмажування у нас світле / середне. Таке обсмажування можуть собі дозволити тільки ті кав'ярні, які беруть максимально якісне зерно. Чим менш якісне зерно, тим більше його засмажують, щоб вбити небажані смаки, наприклад, прілості, якщо зерно лежало.

Ми просуваємо саме арабіку не тільки через її смак, але і тому що вона більш корисна: в ній менше кофеїну, ніж в робусті, вона не так впливає на серце і так далі. Бум на арабіку, я вважаю, виправданий.

З незвичних замовлень можу пригадати, як одного разу хлопець попросив два літри лимонного соку і випив його залпом прямо на касі. Поки у нас в країні не дуже розвинена культура споживання кави, тому іноді зустрічаються питання на кшталт «а латте у вас з молоком?» Хоча це один з класичних кавових напоїв, а в перекладі з італійської «лате» перекладається як «молоко».

Час очікування замовлення у нас не більше хвилини, еспресо видаємо протягом 30 секунд.

Ми спрямовані на активних людей, які пришли в ТРЦ на шопінг, вони заходять до нас підкріпитися, випити кави і йти далі. Ми стикаємося з ними на мить, даруємо їм позитив. Coffelat відрізняється від всіх інших мережевих кав'ярень формату togo, тому що у нас є постійні клієнти, ми намагаємося знайти індивідуальний підхід до кожного. Навіть якщо у нас немає позиції в меню, якої хоче клієнт, ми спробуємо зробити все, щоб йому догодити і підібрати щось, що максимально підійде.
Від кав'ярень, окремо розташованих в місті, ми не дуже відрізняємося: у нас свій стиль, атмосфера, впізнаваний дух Coffelat. 
Джерело: http://project.weekend.today/food_mood_in_prospekt

Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!