час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN

НОВИНИ

Бариста, шеф-кухар, офіціант: відверто про їжу та гостей
15-04-2019

food & mood в ТРК «Проспект»

Чи фотографують чоловіки свою їжу для Інстаграма, як часто вони їдять десерти, чи правда, що на самоті дівчата вибирають їжу поситніше, який смузі люблять спортсмени, як зробити пропозицію за допомогою суші-сету? Заради чого відвідувачі ТРК «Проспект» готові відмовитися від домашніх вареників і борщу?
Вікенд розпитав шеф-кухарів, директорів, бариста і офіціантів закладів з українською, європейською, італійською, паназійською, японською та китайською кухнями про звички гостей, незвичайні замовлення та улюблених клієнтів.

Крила
Аля Громова, директор ресторану

- Крила - це фастфуд, наш бренд - український, він присутній на ринку вже багато років. Картопля-фрі і крильця - наша основна продукція. Також є снеки, суші і великі сети, бургери з куркою, яловичиною, рибою. Хоч у нас і фаст-фуд, є продукція, яка не дуже відноситься до цієї категорії, наприклад, роли, причому їх беруть дуже часто, є постійні клієнти, які вибирають саме їх і приходять за ними до нас.

У нас натуральний продукт, 100%-відсоткове м'ясо, будь то курка, яловичина або щось ще.

Найчастіше у нас замовляють: 
крильця - це лідер продажів 
турбіни - лаваш з куркою, ковбасками, лососем або овочами, їх можуть вибирати і ті, хто дотримується посту, і ті, хто віддає перевагу рибі, і ті, хто люблять їжу поситніше, бургери - особливо великі, які йдуть в комплекті з меню. Тут люди можуть трохи заощадити за рахунок великої порції. У цій категорії окремою популярністю користується кілограмовий Фемілібургер, його часто беруть на компанію або на сім'ю. Чоловіки зазвичай замовляють крильця, особливо коли є акції з пивом. Наприклад, зараз у нас до трьох відер крилець йде вісім келихів пива, і такий набір охоче беруть чоловічі компанії.
Дівчата частіше вибирають суші, турбіни з лососем або овочеві, салати Цезар і Грецький. Загалом, більш легку їжу.
Ми ввели в меню смузі на основі натуральних фруктів і морозива, воно користується великим попитом у молоді, дівчат і дітей. Зараз знову сплеск популярності лимонаду.

Зараз у нас з'явилося сезонне морозиво, його, природно, охоче беруть діти. Крім того, у нас є дитяче меню - це набір, в який входить бургер, картопля, кола або сік, іграшка, кіндер-сюрприз. Іграшки у нас є для дівчаток і хлопчиків - ляльки, машинки, гумові фігурки звіряток.

Є постійні клієнти, які, як правило, чітко знають меню і без проблем формують замовлення. Ті, хто приходять вперше, часто запитують у касира, що варто замовити, і той пропонує різні варіанти. Новачкам ми завжди радимо спробувати крильця, тому що це все-таки наша фішка, хіт продажів і найсмачніше блюдо.

Серед постійних відвідувачів є одна приємна молода пара, вони замовляють щоразу різні бургери і стандартні напої. Вони дуже усміхнені та доброзичливі, і таких клієнтів у нас багато. 

Мінімальний час очікування замовлення - 2-3 хвилини, максимальний - це коли готуються роли, 8-10 хвилин, якщо замовляють сет - тоді, можливо, і 15. Бургери, лаваші готуються близько 5 хвилин.

У нас часто бувають іноземці. Як правило, дивуються низьким цінам. Втім, цьому дивуються і постійні відвідувачі. Часто чую фразу: «Так дешево у вас. Це дійсно така ціна на бургер? Що в ньому і чому він такий дешевий?» Ми беремо ціною, намагаємося продати не дорожче, а більше.

Головна наша відмінність від інших закладів на фуд-корті «Проспекту» в тому, що ми - фаст-фуд, більше ніде немає бургерів, картоплі, снеків. Ще ми відрізняємося комбінованим меню: не тільки бургери, а й салати, роли. У нас можна поснідати, пообідати і повечеряти, в меню відповідні позиції можуть вибрати і чоловік, і дівчина, і дитина.
Найбільше мені подобається в роботі спілкування з людьми, ти віддаєш відвідувачам смачну їжу, а вони залишаються задоволеними, ситими, часто говорять «спасибі». Я особливо люблю турбіну з лососем, там є риба, овочі, блюдо не дуже калорійне, але поживне.
Джерело: http://project.weekend.today/food_mood_in_prospekt