Культорологічна ретроспектива - в ТРК «Проспект» вивчили розвиток fashion-індустрії. Від картин до вулиць: як за 100 років змінилася мода.
Катерина Громико, директор з маркетингу мережі VOVK, поділилася своїми враженнями:
— Виставка «ArtFashion: от 20-х до 20-х» досить незвично поєднала історію моди з мистецтвом. Наш бренд має на меті показати, що будь-яка українська жінка прекрасна завжди. Хоча мода стає більш зручною, утилітарною, сукні нікуди не йдуть з нашого гардеробу. Для проєкту ми обрали сукню з яскравим квітковим принтом, що підкреслює ніжність та жіночність. Квіти на сукні — це вічна класика.
Ми живемо у скаженому ритмі — робота, зустрічі з друзями, час з родиною, спортивні заняття. Навряд чи сучасні дівчата змогли б тримати звичний темп життя у класичних історичних сукнях, тоді як у нашому одязі вони легко справляються з усіма викликами.
У колекції цього літа ми робимо акцент на пастельних відтінках. Більш яскраві кольори також актуальні. Безумовний топ серед принтів — це завжди актуальний горошок.
На фото: Ірина Романів, PR-менеджер VOVK, та Катерина Громико, директор з маркетингу мережі VOVK
Читайте про виставку в ТРК «Проспект» за посиланням: https://www.facebook.com/events/626556774882748/
Більше інтерв'ю і вражень від проєкту на сайті ТРК «Проспект» та соціальних мережах - інстаграм и фейсбук.
Актуальный хештег проєкта «#ArtFashion: від 20-х до 20-х»: #ArtFashion_prospekt