час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN RU

НОВИНИ

Десять думок про виставку в ТРК «Проспект»: Олена Погодіна, директор з маркетингу Arricano
16-07-2020

Культорологічна ретроспектива: в ТРК «Проспект» вивчили як за 100 років змінилася мода.

Про візуальне сприйняття циклічності трендів говорить Олена Погодіна, директор з маркетингу Arricano:

- За період карантину ми всі відчули цінність офлайну. Начебто і зручно робити покупки в онлайні, але чогось не вистачає. Начебто і спілкуватися можна онлайн, але це не зовсім те, чого хотілося.

У моїй роботі головне - це якість контенту. Рекламна знижка в 50% уже ні в кого не працює. Користувач настільки втомився від великої кількості реклами, що звертає увагу тільки на щось якісне. Тому зазирнувши в соціальну мережу «Інстаграм», ви побачите на сторінці ТРК «Проспект» справжню арт-галерею, в якій поєдналися мистецтво і мода. Фото, надані брендами для проєкту, за емоційною наповненістю збігаються з картинами і фотографіями з галерей і музеїв.

Оцінити циклічність трендів можна за посиланням на інстаграм сторінці ТРК «Проспект»:  https://www.instagram.com/trk_prospekt/

Читайте про виставку в ТРК «Проспект» за посиланням: https://www.facebook.com/events/626556774882748/

Більше інтерв'ю та вражень про виставку читайте на сайті ТРК «Проспект», мережах «Інстаграм» і «Фейсбук».

Актуальний хештег проєкту «#ArtFashion: від 20-х до 20-х»: #ArtFashion_prospekt

Джерело: https://projects.weekend.today/prospekt_artfashion
 

Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!