час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN RU

НОВИНИ

Експозиція «Циклічність моди» в ТРК «Проспект»
24-06-2019

25 червня в ТРК «Проспект» відкривається експозиція, присвячена циклічності моди і наступності сімейного стилю. На виставці представлені фотографії, надіслані відвідувачами й підписниками ТРК «Проспект», датовані від 60-х років до 90-х років ХХ століття. 

Що можна побачити на фото
Розглядаючи фото, зазвичай шукають подібності людей, хто на кого схожий, цікавляться долями цих людей і їхніми родинними зв'язками. У ТРК «Проспект» запропонували все те саме, але з новими акцентами подивитися на фото крізь призму моди і знайти перетини з сучасністю. 

Нове – (не) забуте старе
Ще одна ідея проекту "Циклічність моди" - це привернути увагу до сімейних цінностей, щоб не забувати про сімейну спадкоємність, яка проявляється в багатьох аспектах. І, до речі, простежити цю спадкоємність. Учасники, що надсилали фото для проекту, ділилися своїми спогадами. 

Систематизація стилів 
Фотографії, надіслані для проекту «Циклічність моди» в ТРК «Проспект», штрихами або натяками демонструють, що багато чого, що було в моді тоді, актуально і сьогодні. Це легко відстежити в фесбуці за хештегом #циклічність_моди_проспект. Понад 50 постів про вбрання, які носили наші батьки в молодості, а також бабусі, дідусі і родичі, і часткові або повні подібності нарядів, представлених в колекціях весна-літо 2019 від Reserved, Conte, colin's, VOVK, Cropp, Sinsey та інших міжнародних і українських fashion-брендів. Всього на експозиції 8 стендів з наступними суміжними стилями, які виявили стилісти - на сімейних фото і в нових лінійках.  
«Спочатку в основі ідеї проекту було бажання не просто зазирнути до сімейних альбомів двадцяти і тридцятирічної давності, а знайти паралелі з модою сьогодні, проаналізувати спадкоємність стилю. Але з розвитком проекту ми знайшли багато інших, у тому числі особистих інсайтів, і навіть отримали цікаві ідеї для нових маркетингових активностей в ТРЦ», - зазначає Наталія Дмитренко, директор з маркетингу Arricano.
«В даному проекті помітили і контроверсійні лінії. Наприклад, бажання бути схожими на своїх кумирів і водночас залишатися собою, у своєму індивідуальному образі. А мода – вона дійсно циклічна. Її хвилі накривають одне десятиліття за іншим, вбираючи елементи нових стилів. І в той самий час багато що залишається незмінним. Наприклад, чорна сукня або діловий костюм, який обов'язково повинен бути в гардеробі жінки, як тоді, так і сьогодні. Це легко відстежити на фотографіях", - зазначає Олена Обухівська, менеджер з комунікацій Arricano.  
Експозиція «Циклічність моди» в ТРК «Проспект» триватиме два тижні. Щоб зафіксувати напрацювання і fashion-спадкоємність поколінь, для гостей представлені стенди з фотографіями і манекени в сучасних трендових вбраннях від магазинів. А зафіксувати емоції, що виникли під час перегляду виставки, можна на спеціальній фото-зоні, на якій можна стати героєм обкладинки медіа-партнера проекту - видання «Единственная». 
Проект «Циклічність моди» - це про особисте. Адже кожен може погортати свій сімейний фотоальбом, зрозуміти або згадати, яка головна цінність була закладена в дитинстві. І наскільки вона прижилася в дорослому житті. А можливо, щось варто і переглянути, щоб не втратити.  
 

Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!