час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN RU

НОВИНИ

Як зробити хобі професією на майстер-класі в ТРК «Проспект»
04-04-2019

Анна Логачова за професією журналіст, близько 10 років пропрацювала на ТБ. У якийсь момент зрозуміла, що вигоріла. Тоді й вирішила поміняти сферу діяльності, і зробити своє хобі професією. «Я пішла вчитися в фотошколу, але була впевнена, що стану сімейним та дитячим фотографом. Я знімала людей - емоції, моменти, почуття, але мене все більше захоплювали предмети. Почалося все з квіточок-гілочок, їжа з'являлася в кадрі як доповнення і атмосфера, але через якийсь час поглинула мене повністю».
Анна стала відомим фуд-блогером і провела в ТРК «Проспект» авторський майстер-клас «Спробуй стати фуд-блогером» з очевидної причини. Адже мікс кухонь і смакових переваг на фуд-корті в торговельно-розважальному комплексі - відмінна можливість фотографувати різні страви, включаючи яскраві десерти, салати, м'ясо, рибу, гарніри. А фото їжі завжди чіпляють.
Найчастіше пишуть мені жінки, і особливо бурхливо реагують на фото ті, які худнуть.  Спробуйте запостити шматочок тортика о 21.00 і ви все зрозумієте. Але і чоловіки, безумовно, теж люблять їжу. Хтось запитує рецепт, хтось навпаки - ділиться своїми. Хтось просто говорить, що «Так не можна! Слина тече!» Тоді я розумію, що це кращий відгук, і я все правильно зняла», - розповідає Анна. Хоча блогером вона стати не прагнула і навіть зараз їм себе не вважає в першу чергу через цю саму відповідальність. «Я працювала журналістом, і я дуже добре розумію, що таке інформація, і як вона може впливати. Тому я займаюся тим, що мені до душі - знімаю їжу.»
Успіх для Анни означає з'єднання гармонії та щастя, а натхнення, на її думку, черпати можна на кожному кроці. «Коли я бачу квітку, то думаю про її переплетені корені або цибулину. Коли я бачу овоч, я думаю про малюнок на його зрізі. Коли переді мною лежить печиво, мені хочеться скоріше його розламати, щоб милуватися дрібними крихтами. Після того, як я почала займатися фудфото, то тонко відчуваю пору року: гарбузовий кекс - восени, гарячий шоколад - взимку, зелений горошок навесні і кавун - влітку. Натхнення для мене - це вміння бачити і помічати», - ділитися Анна.
Як справжня дівчина, шопінг вона любить, але зазначає, що по-своєму: «Можу поїхати за черевиками або сукнею, а повернутися з чашками, ложками і восьмою за рахунком лляною серветкою більш бежевого відтінку, ніж попередні сім. І бути абсолютно щасливою».

5 Лайфхаків про ефективне фуд-фото від Анни Логачової:

1.    Стежити, щоб продукт в кадрі був свіжий. Овочі, фрукти, зелень збризкувати водою, те, що обвітрилося - змащувати олією.
2.    Вибирати простий, нейтральний посуд і текстиль. Надавайте перевагу матовому посуду. Слідкуйте за його чистотою - відбитки пальців, ворсинки з одягу, випадкові бризки на тарілці - перевірте перед зйомкою, чи немає всього цього.
3.    Знайдіть найсвітліше місце в квартирі - вікно або балкон. Ідеальною вважається похмура погода - при ній світло розсіяне і м'яке. Але наближається літо з яскравим сонцем, тому подумайте про розсіювач світла - в домашніх умовах це може бути біле простирадло. Закрийте ним вікно, і воно буде пом'якшувати сонячне світло. Слідкуйте, щоб не було сторонніх кольорів - наприклад від стін, штор або навіть вашого одягу.
4.    Обираючи страви для фуд-зйомки, не женіться за екстравагантною формою, кольором та текстурою. Почніть зі зйомки фруктів і овочів. Також вдячна тематика - десерти і випічка - круасани, еклери, макаруни, мафіни. А ось з тим, що тане, тече і поливається соусом я б порадила почекати.
5.    Найголовніший лайфхак - це знімати! Знімайте кожен день! Змінюйте точку зйомки, композицію, експериментуйте з освітленням - скажімо перше фото зробили праворуч від вікна, а друге - навпроти вікна, і ви вже через місяць почнете відчувати світло і композицію.

«Залучення зовнішнього експерта з блогінгу на фуд-корт - це як показовий тест-драйв, під час якого можна опанувати нові навички фуд-фото і зрозуміти, наскільки аудиторія відкрита, готова брати участь і поширювати у соціальних мережах. Особистість блогера завжди набагато ширше охоплює тему. В даному випадку всім було цікаво - як можна залишити журналістику і переключитися на фотографію.
Але, побачивши майстерність і рівень відповідальності Анни, захотілося слідувати заклику - жити в своє задоволення, жити смачно і ділитися красою на тарілці, перш ніж спробувати. Адже їжа дійсно створює настрій, який можна передати через фейсбук чи Instagram», - резюмує Олена Обухівська, PR менеджер ТРК Проспект, де часто проходять цікаві події.
 

Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!