час роботи
ТРК 10:00 - 22:00
UA
EN RU

НОВИНИ

Про сімейний шопінг, цінності та власні враження від співробітників ТРК Проспект
22-06-2020


Велкам шопінгувати зручно, надійно та безпечно! ТРК Проспект запрошує 
Про сімейний шопінг, цінності та власні враження розповіли Олена Обухівська, менеджерка із комунікацій та її донька Юля (12 років) для журналістів видання RetailersUA.

Юля поділилась своїми критеріями вибору речей: “Я не фанат шопінгу. Для себе поділяю людей під час шопінгу на три категорії. Перша - шопоголіки, які хочуть все, що бачать, все приміряють і купують. Друга група такі як я, йдуть в ТРЦ за необхідністю. А деякі взагалі не люблять магазини і покупки. Велика частина моїх однокласниць відносяться до першого типу.
Для мене в одязі найважливіше  – це зручність. Для багатьох однокласниць на першому місці зовнішній вигляд речі, але для мене - практичність. Адже якщо річ гарна, але не дуже комфортна, то носити її не буду.  Другий критерій для мене — колір, ну а на третьому місці ціна. Сьогодні я підберу собі футболки.
За час карантину я аналізувала свої потреби, що саме мені дійсно треба. Наприклад, декоративна косметика. Я не можу користуватися тим, що замовляє зазвичай мама, тією ж помадою. Я інша, і мені пасують інші кольори. Я продумую заздалегідь всі свої покупки, і все-таки головне - річ має мені сподобатися.”

Олена: “Спостерігаю, як змінюється моя дочка. Раніше в обов'язковому порядку для нас було купити ляльку Lol і поні, а сьогодні вона вже вибирає декоративну косметику. Тінейджери - це дуже непростий етап у житті. З одного боку це самоствердження і протест, а з іншого - ще формування характеру, відкритість і готовність пробувати нове, з'являються нові інтереси і хобі. Під час шопінгу можна дізнатися багато про дитину, про переваги, здивуватися її смакам і отримати задоволення від міркувань і дискусій. Тінейджери не люблять, коли їх вчать і дають поради. Тому я намагаюся більше питати, слухати і чути. Мені подобається підхід дочки, що одяг має бути практичним, екологічним та зручним. Тому даю їй свободу вибору і прошу не дивитися на цінники, а вибирати те, що подобається. Можливо, якби Юля була шопоголіком або шопінгхантером, то мені б довелося вживати інших заходів. Але з її раціональним підходом я виступаю шопінг ініціатором і ентузіастом покупок.
З професійної точки зору можу сказати, що шопінг може приносити такий же заряд емоцій як і похід у музей або театр. Це мікс - вирішення потреби і проведення дозвілля, наповнення досвідом і враженнями. А особистісний результат покупок - це інвестиції в себе, свій імідж, впевненість та розвиток власного стилю. В наш час це важливий аспект для соціалізації, особистого бренду і формування свого оточення.”

Ще більше історій про сімейний шопінг чекайте на сторінці ТРК Проспект у фейсбуці, сайті та інстаграм.

Джерело: https://retailers.ua/uk/news/partneryi/10624-kupleno-v-trts-prospekt-ili-kak-prohodit-postkarantinnyiy-shopping

Дізнавайся першим про розпродажі та новинки! Підписуйся на розсилку!